Розслідування катастрофи літака Boeing 777

25.07.2014 10:00

Продовжена робота міжнародної групи з технічного розслідування катастрофи літака Боїнг-777-200 авіакомпанії “MalaysiaAirlines”, що сталася 17 липня 2014 р. у Донецькій області.

24.07.2014 18:00

Підписана Угода між Національним бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами України та Радою з Безпеки на транспорті Нідерландів про передачу проведення розслідування авіаційної події з повітряним судном Боїнг 777-200, реєстраційний номер 9М-MRD, авіакомпанії «Малазійські авіалінії», рейс МН17. З боку України Угоду підписав директор Національного бюро з розслідування авіаційних подій Олег Бабенко, з боку Нідерландів, директор Ради з безпеки на транспорті Іер Visser. З моменту підписання Угоди, Рада з Безпеки польотів Нідерландів офіційно взяла на себе відповідальність за розслідування обставин катастрофи пасажирського літака і буде нести відповідальність за координацію роботи груп розслідувачів із ряду країн – України, Малайзії, Австралії, ФРГ, Великобританії, США, Росії, а також представників Міжнародної організації цивільної авіації ІКАО і Європейської агенції безпеки польотів. Національне бюро призначило першого заступника директора Бюро Ігоря Мішаріна уповноваженим представником для участі у розслідуванні від України з групою радників та експертів у складі 6 осіб. На цей час один з експертів Національного бюро працює у Великобританії у складі міжнародної комісії по зчитуванню польотної та мовної інформації.

Проведено нараду щодо результатів зчитування даних мовного і параметричного реєстраторів. Зчитана інформація знаходиться у задовільному стані. На запит української сторони щодо надання копії запису мовної інформації, представники Бюро Британії надали інформацію, що дані з мовного реєстратора тимчасово не передаються жодній із сторін з метою забезпечення її конфіденційності та захисту.

Виконано порівняльний аналіз даних отриманих за допомогою відповідача засобів автоматичного залежного спостереження (ADS-B) та даних наземних радіолокаційних станцій, результати якого підтвердили, що літак на етапі польоту у повітряному просторі України перебував у межах встановлених маршрутів обслуговування повітряного руху (ОПР). Проаналізовано виписки переговорів органів ОПР та наземних служб. Зауважень до роботи диспетчерів України у міжнародної експертної групи немає.

Інженерна експертна підгрупа проаналізувала і провела ідентифікацію фрагментів літака з координатним визначенням їх місцезнаходження на земній поверхні та завершила аналіз траєкторії падіння і руйнування літака. Фахівці обговорили питання евакуації найбільш значних фрагментів літака для дослідження в наукових лабораторіях, питання транспортування фрагментів і перелік необхідного для цього обладнання.

24.07.2014 12:00

Група міжнародних експертів, які займаються питаннями обробки польотних даних відбула до лабораторії Національного авіаційного університету для продовження роботи з розслідування.

24.07.2014 11:30

Продовжена робота міжнародної групи з технічного розслідування катастрофи літака Боїнг-777-200 авіакомпанії “Malaysia Airlines”, що сталася 17 липня 2014 р. у Донецькій області.

Засідання проходить під головуванням уповноваженого з розслідування королівства Нідерланди пана Gijsbert Vogelaar. На початку засідання експертній групі був представлений уповноважений представник з технічного розслідування від України. Ним призначено заступника директора Національного бюро Ігоря Мішаріна. Пан Мішарін проінформував головуючого та уповноваженого представника Британії про те, що бюро з розслідування Британії (AAIB) відмовило Україні в наданні інформації що була зчитана з мовного реєстратора літака. Українській стороні запропоновано вже оброблений британськими фахівцями файл, очищений від сторонніх шумів і надлишкової інформації, що Україна вважає неприпустимим і вимагає оригінальний файл. У зв’язку з цим Національним бюро підготовлено відповідне звернення.

24.07.2014 09:00

У Британії фахівці в присутності представників США, Малайзії, Нідерландів, Німеччини та України приступили до зчитування інформації з бортових реєстраторів (чорних скринь) літака Боїнг 777-200 що зазнав катастрофи 17 липня 2014 р. в Донецькій області. При цьому вони підтвердили відсутність зовнішнього втручання в системи накопичувачів інформації.

23.07.2014 18:00

З місця катастрофи літака у Донецькій області прибули фахівці ICAO, які супроводжували і були присутні під час передачі бортових реєстраторів (чорних скринь) для зчитування у Британії в присутності представників США, Британії, Малайзії, Нідерландів, Німеччини та України. Для участі у процедурі зчитування запрошені також представники МАК.

23.07.2014 17:00

Закінчився візит в офіс Державного підприємства обслуговування повітряного руху України міжнародної робочої групи у складі представників Британського бюро розслідування (AAIB) та Європейського агентства з безпеки польотів (EASA). Фахівцями Державного підприємства була продемонстрована і передана інформація щодо польоту літака Боїнг 777-200 авіакомпанії “Малайзійські авіалінії” починаючи від входу в зону відповідальності львівського РДЦ до моменту катастрофи. Представники AAIB та EASA отримали інформацію і підтвердили попередні висновки членів комісії по технічному розслідуванню назначеної Національним бюро з розслідування авіаційних подій України відносно того, що дії органів обслуговування повітряного руху України були правильними і не вплинули на розвиток події катастрофи. Також представники AAIB та EASA були ознайомлені з організаційною структурою і задачами Державного підприємства обслуговування повітряного руху України і уточнили інформацію стосовно процедури обмеження використання повітряного простору в зоні АТО починаючи з 03.2014.

23.07.2014 12:00

Експерт Нідерландів проінформував, що бюро з розслідування Нідерландів перебирає на себе повноваження з технічного розслідування катастрофи літака. Також було запропоновано міжнародним експертам продовжити участь у розслідуванні катастрофи.

Міжнародні експерти підвели підсумки розслідування на момент передачі повноважень від України до Нідерландів. Було наголошено, що спільними зусиллями експертів отримано і проаналізовано супутникову інформацію; інформацію щодо параметрів польоту, отриманих каналами безпровідного зв’язку; у взаємодії з фірмою Боїнг ідентифіковано уламки літака; опрацьована бортова документація, що знайдена на місці катастрофи.

23.07.2014 9:30

Продовжена робота міжнародної групи з технічного розслідування катастрофи літака Боїнг-777-200 авіакомпанії “Malaysia Airlines”, що сталася 17 липня 2014 р. у Донецькій області. Запланована поїздка в офіс Державного підприємства обслуговування повітряного руху України членів міжнародної робочої групи у складі представників британського бюро розслідування та Європейського агентства з безпеки польотів (EASA).

На виконання доручення Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами та у зв’язку з нотою Посольства Королівства Нідерландів в Україні від 22.07.2014 підготовлена угода між НБРЦА та Радою з безпеки польотів Нідерландів про передачу проведення розслідування авіаційної події з повітряним судном Боїнг 777-200, реєстраційний номер 9M-MRD авіакомпанії “Малайзійські авіалінії” рейс MH17. Угодою передбачено те, що уповноважений представник України, українські радники та експерти матимуть право брати участь у розслідуванні.

Представники Національного бюро з розслідування авіаційних подій України відбули у Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії для супроводження бортових реєстраторів.

22.07.2014

Продовжена робота міжнародної групи з технічного розслідування катастрофи літака Боїнг-777-200 авіакомпанії “Malaysia Airlines”, що сталася 17 липня 2014 р. у Донецькій області.

Міжнародною групою були вивчені фото- і відеоматеріали передані фахівцями з місця події.

21.07.2014

У зв’язку з досягненням домовленості щодо передачі бортових реєстраторів (чорних скринь) міжнародним експертам, до Харкова відбула група у складі фахівців Міжнародної організації цивільної авіації та Національного бюро з розслідування авіаційних подій України.

20.07.2014

Відбулося перше засідання міжнародної групи з технічного розслідування, на якому були присутні голова Державіаслужби, т.в.о. директора Національного бюро, фахівці у сфері розслідування авіаційних подій Малайзії, США, Нідерландів та Великої Британії.

Була організована пряма радіоконференція з представниками комісії з розслідування Національного бюро, які працюють на місці події та групою міжнародних експертів. Фахівці детально оглянули та задокументували уламки центроплана і в режимі он-лайн проінформували про хід польового етапу розслідування. Робота на місці катастрофи ускладнена великим розльотом та значними ушкодженнями уламків літака. Фахівці провели консультації з міжнародною групою стосовно робіт з уламками центральної частини фюзеляжу. Проведені консультації щодо підготовки частин літака до евакуації з місця події.

19.07.2014

Відповідно до рішення Урядової комісії з розслідування причин авіакатастрофи літака Боїнг-777-200 авіакомпанії “Malaysia Airlines”, що сталася 17 липня 2014 р. у Донецькій області, утвореної розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 липня 2014 р. № 650-р, 20 липня 2014 р. створена міжнародна група з технічного розслідування до складу якої увійшли представники Національного бюро, Державної авіаційної служби України, Державного підприємства обслуговування повітряного руху «Украерорух» та уповноважені представники держав експлуатанта, громадяни яких загинули, розробника і виробника повітряного судна.

18.07.2014 17:54

Відповідно до норм Додатку 13 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, Національне бюро проінформувало держави реєстрації виробника та розробника авіаційної техніки та ряду міжнародних авіаційних організацій щодо обставин події та участі у розслідуванні катастрофи літака Boeing 777, що сталася поблизу села Грабове Донецької області.

Про призначення уповноважених представників з розслідування заявили США, Нідерланди та Малайзія. Представники Нідерландів планують прибути в Київ уже сьогодні. Представники США та Малайзії планують прибуття 19.07.2014.

18.07.2014 15:22

Національне бюро призначило комісію з розслідування катастрофи літака Boeing 777, що сталася 17.07.2014 в районі села Грабове, Шахтарського району, Донецької області. Комісію очолює директор Національного бюро.

Літак Boeing 777, реєстраційний номер 9M-MRD, авіакомпанії “Malaysia Airlines” виконував політ рейсу MAS 17 за маршрутом Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія). За інформацією органів ОПР під час польоту літака на ешелоні 380 (10050 метрів) в повітряному просторі Дніпропетровського району польотної інформації, на відстані 50 км західніше навігаційної точки TAMAK, зникла радіолокаційна відмітка від повітряного судна та був втрачений радіозв’язок з екіпажем повітряного судна.

Процес розcлідування: завершене

Місцезнаходження: район с.

Тип ПС: Літак

Виробник/Модель: Боїнг-777-2H6ER

Тип польоту: Комерційний транспортний політ